NEJ NEJ NEJ!

Alltså ni ska bara veta hur jävla ont i kroppen jag har just nu. Det är sjukt!!
Orkar knappt sitta och att ligga under fleecefilten i soffan är typ det enda jag gjort idag..

Det var riktig pain och vara i stallet också. Tror jag var där och gick runt som en snigel i en halvtimme kanske haha!
Och jag gjorde klart ett arbete idag. Eller ja måste nog vara det kortaste arbetet nånsin men var det bästa jag kunde göra idag ialf. Orkar seriöst inte bry mig,det är klart och jag får minst G på det,så det är det enda jag bryr mig om just nu:)

MEN..en annan sak som får mig att bara skrika rakt ut är detta:

Idag så släpptes nämligen biljetterna till Skarholmen och jag och Tove pratade IGÅR om att vi skulle försöka fixa biljetter dit väldigt väldigt snart (eftersom att vi hört att biljetterna såldes ut på bara NÅGRA DAGAR förra året) men eftersom det just är våran student det gäller nu, tror ni inte att biljetterna såldes ut på 30 MIN i imorse???!!!
Alltså usch vad ledsen i ögat man blir...
Det skulle varit så underbart och vara där på Skarholmen men usch det ser inte ljust ut alltså..
Jag och Tove hoppas hoppas hoppas att de bestämmer sig för att sälja några mer eftersom de tog slut så snabbt men aah. Vi får se vad som händer egentligen:/
Och ni som inte fattar vad Skarholmen är så är det ett jätte jättefint ställe i Uppsala där nästan ALLA studenter festar hela natten på sin studentdag!:)

Och NEJ jag har inte tänkt tillbringa min studentnatt på några klippor i Öregrund! Älskar Öregrund av hela mitt hjärta men nej det kommer förmodligen inte bli så. Kanske att jag tar mig ut dit i alla fall för det skulle vara helt amazing men aah,är ganska osäkert vettni!
Det är riktigt tråkigt att de flesta av mina vänner kommer hänga där men samtidigt ni skiter ju fullständigt i om jag inte är där eller inte så då kan jag också lika gärna skita i er den dagen!;)
Call me biatch men säger bara sanningen här och ni vet det lika bra som jag:)

Och nu när vi har gråtit lite över detta så aa gråter vi lite mer!
Skarholmen vad faaan!:/

Hur som helst.
Nu ska jag ta en dusch och sedan kolla på Grey's och sedan sova. Skola imorn ffs!(: (hoppas jag...)
Puss!

Och juste,kan ju vara kul och veta... Min storebror flyttar ut i helgen!
VILKEN LYCKA!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0