no I can't spell it out for you.

God morgon!

Grymt fint väder det är idag alltså!:)
Ska snart bege mig till stallet hade jag tänkt och fixa där och ta en ridtur kanske?

Hur som helst idag drar Sara & Tove och alla andra vänner iväg ut på det stora havet och partar järnet med 2000 andra studenter. Studentkryssning that's right!;)
Hoppas de får grymt kul medan vi andra är hemma på fastlandet.

Mina planer för kvällen är då fest i Huddunge. Kim har fyllt 20 år så det måste ju firas!
Temat är erotiskt..
men Johannes sa att man inte behövde följa det,för det vara bara en kul grej men aah vi få se vad jag tar på mig ikväll haha!:)

Och som alltid brukar jag dela med mig av min kära pappas galenskaper och ja just nu ligger han och ASGARVAR till Bedtime Stories. Normal snubbe? skulle inte tro det;)

Men nu ska jag plugga en stund och sedan dra ut i det fina vädret till min hästfis!
Hörs kanske senare,pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0