once again I'm falling.

Hallå där köp blåbär!

Idag är det en ny dag. Men har jag sovit mer i natt? svar nej.
Jag hamnade i sängen vid nio tiden men sen kunde jag såklart inte sova och istället hann jag dricka te,ta fetaste huvudvärkstabletten och kolla på Stolthet & fördom tills klockan slagit tolv. Och innan ögonen släcktes var den runt ett och sedan låg jag och vred och vände mig och "sov" tills klockan ringde imorse.
Alltså vad är det här,varför kan jag inte sova?!

Mötte ialf upp Sara inne i stan vid 10,blev besök till apoteket och sedan fyndade jag ett par skor på H&M vilket var bra eftersom jag inte har några bra nu eftsrom lilla idiot jag skulle glömma bort de i lördags... Köpte ett par champagnefärgade med lite satin grejs på sidorna,men tänkte köpa ett par svart nästan också,de var grymt fina och billiga också hihi(:
Hade sedan den sista svenska lektionen och alla i våran klass är sååååå JÄVLA GLADA.
Visserligen har jag 2-3 uppgifter kvar att göra så nu jäklar ska jag ta tummen ur röven och göra de innan den här månaden är slut och sen är det bara hejdå Harriet!
Ah,vilken lycka.
Hade dessutom den muppigaste genomgången för arbetsområdet kavaj sen,alla var trötta och flamsiga och fattade ingenting och Karin förstod inte vad det var med oss men sedan drog hon iväg på möte och medan vissa arbetade så satt jag och Marina och pratade killar och jag masserade Sara en stund för hon hade äckligt jobbig huvudvärk stackarn..
Så ja det var väl min sömnadslektion. Trött dag eller vad?

Blev stallet när jag kom hem och det gick bra att ta in hästfisarna och sedan blev det handla med mamma och jag köpte SOLO. jäkligt grym tidning det är alltså,seriööööst;)

Men nu ska jag ta en supersnabb dusch innan jag slänger mig i soffan för att kolla på Desperate Housewives som äntligen börjar idag och sedan bli det Cougar nana..programmet och sedan sova!:D
Tjenis!


åh,vad jag vill ha dig din heta jävel!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0