remix.

Hejjjjj.

Kan ju säga att det varit en ja..alltså det har inte varit en bra dag i alla fall. Alla har varit så jäkla less och jag är jäkligt less och sliten.
Började dagen jäkligt seeegt och sedan i skolan blev det sömnad ända fram till ett och var jäkligt trött men vid ett så såg man the boy och då blev genast lite lättare, och så var det dags för ARL och efteråt bestämma "klassens..." sedan blev det lite sy igen. Drog från skolan vid halv fyra och då var jag TRÖÖÖTT!
Sov på bussen hem och när jag väl kommer hem så ska pappa precis dra till jobbet.( En sak jag hatar mest av allt är när man komer hem och är trött och hungrig och less och så frågar alltid ens föräldrar, är du sur? alltså fy fan jag lackar totalt när den frågan kommer för jag  blir tusen ggr surare och åhhh,vad jag hatar sånt..)
Segade ialf as mycket till stallet och sedan segade jag lika mycket där och så hjälpte jag och ta in hästarna och hästarna segade också,de orka knappt gå upp till stallet haha, och sen så segade jag lite till och borstade lite på snuttan. Glad blev hon,och hon älskar när man gnussar henne på rumpan,sjuk häst man har eller?;)
Och ja nu så är jag ensam hemma.
Ala vet hur läskigt jag tycker det är men aa inte idag. Idag är det så skönt så,bara chilla i soffan och bara vara?
Aaa hur som helst. Ska planera morgondagen och sedan ta en dusch innan Grey's. Sova tidigt ikväll eller?

Ha det bra.
Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0