rock out.

Hej och hå!
Nu är jag hemma från stallet och har precis fått ihop en snabb middag.
Gick bra och rida,hon var lite tankspridd och "överallt och ingenstans" men jag hade ju mina tankar på annat håll också så kan inte direkt gnälla på henne. Mysigt var det ialf i det jäkla fina vädret vi har!:)
BORT MED SNÖN!

Ikväll så var det tänkt en chillkväll med Nina med efter ett sms av Michan så hakar hon och jag på till staden för att se ett band (som Katri & Michan ska ha på deras projektarbete) så jaa ikväll blir det en rock spelning på Grand. Kul ska det bli!:)

Så ja det var väl bara det jag ville säga nu.
pussen!



<3
Bollan,en regnig dag sommaren 07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0