you you you.

Hallå!

Snacka om en lång jävla dag man har haft idag.. Förbered er på ett långt inlägg;)
Sov inte så himla bra under natten men vaknade upp "utvilad" ändå och åt bästa frukosten ever.Lika bra och erkänna det,jag älskar frukost!
Blev sedan asirriterad på mina föräldrar och på grund av det missade jag bussen jag som gick 8.15 så fick ta nästa istället. Inget kul eftersom det inte fanns någon värme i den..brr!
Kom ialf till skolan och sydde några timmar,började med den svarta klänningen och är faktiskt förvånad att det går så bra med den ändå,jag har extremt mycket att göra men stressfaktorn är inte lika hög och den svarta klänningen kommer ju defintivt bli klar den här veckan och den svarta korsetten imorgon! Idag så bråkade jag bara med massa korsettringar så mina fingrar är ganska ömma just nu efter det,men vad fan,två sömmar imorgon och den är klar(YES!!)

Sedan efter all sömnad så vid fem tiden begav vi oss till idrottshallen för att träna inför modevisningen. Grymt bra gick det och vi stannade kvar i skolan till halv sju tror jag(?) shit alltså,ambitiösa eller vad?
Ialf,har nu ca 5 st fina klänningar jag kommer visa upp på söndag så aa nu är man redo!
Kommer bli kanonkul!;)
Gick sedan till Kvarnen med Hanna och var riktigt nice ändå,att bara gå och chillerilla i staden sådär i mörkret. Tråkigt att det skulle vara så jävla kallt bara..

Kom hem till åtta och har sedan dess bara segat framför tvn tillsammans med mamma,Desperate och Cougar Town,SÅ KUL!:D
Och ja nu ska jag bara ta en dusch och sedan sova,upp tidigt imorn som vanligt. 07.05 går bussen,weeeei!

Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0