shake that moneymaker.

Hallååååååååå!!
Idag är jag riktigt på topphumör. Yes I am!

Och någon kanske vill veta varför?
Men idag så är det ialf Modevisning på gång! Katri och Michans projektarbete är ju att arrangera en modevisning och jag är en av deras modeller som ska gå runway. Jag ääälskar modevisningar. Jag gör verkligen det,om jag fick bestämma skulle jag gå en modevisning varje dag,haha.. Men alltså det är så extremt kul och visa upp fabulous kläder och gå längs catwalken och jaa det är en enda stor adrenalinkick,det är vad det är. Men shit vad kul det är!
Och jag är råtaggad inför idag det kan jag lova;)

Så en liten eftertext på detta är:
Kl. 17.00 Hotel Linné(ligger brevid St Persgallerian),Uppsala.
Modevisning med Vintage klänningar.
80 kr i inträde. Tycker ALLA ska komma och kolla,killar som tjejer!;D

Och jaa om typ någon timme så åker jag iväg till staden och kommer hem någon gång senare ikväll.
Så detta blir enda uppdateringen idag hihi!

Ha det bra och så ses vi..right?:)
Pussen!


Kommentarer
Postat av: Elaine

KUL!

2010-03-28 @ 11:17:53
URL: http://madmoiselleelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0