shit.

Alltså gissa vad som har hänt nu då?
Jag har blivit sjuk igen!
Sov knappt någonting och vaknade upp vid fyra tiden typ av att jag frös som en galning så tog på mig min myskofta och la mig igen. Och vid 6 när alarmet gick så mådde jag så äckligt dåligt. Illamående,feber,förkyld och världens huvudvärk. Inte kul för fem öre och jag visste att: jahapp ingen skola idag heller.
Har sovit ganska länge och bara segat framför film hela dagen men alltså shit vad det suger att vara sjuk.
Orkar inte mer!

Men jag skiter i om jag mår lika dåligt imorn,måste till skolan. Måste måste måste,eftersom jag har sjukt mycket att göra!
Men idag så ska jag bara vila vila vila,glo på film och plugga. ARL arbetet ska bli klart hade jag tänkt:)
Men nu så kom mamma hem med massa godis till mig,så ska halvsova framför en film nu med henne som sällskap.

Ha det bra!
Och det är nog inte så svårt att ha det bättre än vad jag har det ialf!

Förresten,FINT väder vi har idag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0