so I kind of want you.

Hej eller nått.

Har inte varit i skolan idag!! och ska förklara precis varför..
Började dagen med att släpa med mamma till stallet och betala hovslagaren. Han kom ju som sagt idag och han hade med sig en lärling idag så trodde att jobbet skulle ta 10 timmar mer än vad de behövde eftersom han skulle förklara EXAKT vad han gjorde och HUR han gjorde det och NÄR han gjorde det,men tur för mig så höll han tidsplanen på en timme så glad som jag var kom jag gick jag hemåt vid halv elva.

Men precis när jag kommer framför huset så ba: " Hm,vad fan är min nyckel?.." och såklart så hade ju pappa lånat den i förrgår så ja där står jag när det blåser som faaaan och inte kommer in i huset. Tror jag väntade en timme innan mamma lyckades ta sig hem och väl inne i värmen så tänkte jag: fan heller att jag går ut igen och pallrar mig till skolan för EN lektion.
Så aa jag stannade hemma istället. Pluggade,kollade bra avsnitt på tvn,sov nån timme eller två och käkade massa frukt.
Jag pallrade mig dessutom mig till stallet vid sex tiden för att ta in hästarna och de var duktiga och lite pigga men bra gick det!:)
Och nu så är också Nutida konst arbetet klart.Kan säga att jag är grymt stolt över det,för jag har kämpat med det hela dagen och det har blivit riktigt bra faktiskt!
Så ja nu ska jag bara belöna mig själv med glass + Desperate och Cougar Town.
Sedan ladda inför en dusch och sängen,upp tidigt imorn vettni!;)

Puss på rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0