somebody call 911!

Åh hej och hå.

Fy fan vilken kväll det blev igår. Oj oj oj!
Festa med Maddis är så jäkla underbart roligt och jag hade det as kul verkligen!
Blev lite för mycket av det goda(?) och hängde över toan ett bra tag, så min fest slutade redan vid två,om inte tidigare, haha.
Tequila shots,aldrig bra!
Var way inne i dimman igår så har lite svårt med minnet idag.Men kan inte komma på att jag gjorde något galet,hade det bara kul med tjejerna och killarna!:)
Roligaste är ju hur man kan trycka ner någon person så hårt,men det är bra ialf, det visar att den pojken har lite samvete i kroppen i alla fall!
Men men söta och snälla pojkar finns det gott om,och det fanns det ju i sällskapet igår:)

Och idag så mår jag ju helt klart som jag förtjänar,BLÄ!
Har druckit vatten,juice,coca cola och käkat rostiga mackor hela morgonen och kollat på tv med familjen.Massa bra tv serier,YES!
Såg också att Gossip Girl är ikväll,har jag missat att det börjat eller börjar nya säsongen ikväll?
(Hej här hänger vi med?)

Hur som helst,hatar det äckliga jävla vädret vi har, blir så jävla less!
Det är fan APRIL om en vecka och har vi någon jävla vår eller?
Shit,skulle inte förvåna mig om det blir så att sista april spenderas med vinterjacka. Haha,fy fan vad hemskt egentligen!
VILL HA VÅR NU!!!!!!!

Men aja,drar till stallet om en timme och tar in min fis,hon har inget täcke så hon står ju säkert bara och fryser i det här vädret. Så in i värmen med henne och så blir det plugg och en träff med Nina sen,jooo det hoppas vi på!

Ha en bra söndag - och alla som inte är bakis idag,era lyckliga jävlar!;)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0