I can make your bed rock.

Hallu!

Shiit vad jag är trött idag alltså..Hela min kropp har varit slooow,usch.
hade bara två lektioner och de var inte direkt jobbiga heller. På ARL så satt vi bara vid datan och arbetade med allergi-arbetet och på NUtida konst blev det redovisningar om familjen. Mycket roligt måste jag säga hihi!:)
Satt kvar i skolan till halv fyra för att sy men slutade med att jag mest satt och prata med Marina.
Du betyder oerhört mycket för mig tjejen!<3<3
Och nu när vi ändå är inne på personer som behöver lite extra omtanke idag:
Tove- finns alltid här för dig i vått och torrt. Älskar dig gumman!<3
Tobias & Linnea + familjen - Vila i frid Morfar Hasse:(

Kom ialf hem till fem och då fick jag skjuts av mamma till stallet och så tog jag hand om en blöt häst där och sen så var det bara att gå hem. Nina kom hit en stund och vi pratade om killar (som vanligt) i min säng och bara chillade. Sen planerade vi inför helgen och nu jäklar kör vi för full rulle! Weei vad kul det ska bli!:D
Tror seriöst det här kan bli ett av de bästa loven nånsin eftersom jag har så många planer inför det. Åh vad nice det ska bli!:)
Imorgon så blir det ialf in tidigt och möta upp Marina,vi ska titta på tyger och så ska vi sy lite i skolan innan vår enda lektion börjar 14.00. Haha,värd dag?
Ska sen också köpa biljetter till John Bauers studentskiva(Flustret,yeaah baby!) och biljetter till Spring Party på BJ( röööj med Tovee!<3). Kommer bli kanon det och inleda lovet med att festa första kvällen. Kan också säga att jag aldrig festat på en torsdag så aa detta kan bli kul,hihi! nu kör vi!!!:)

Men ska snart ut och åka bil med mamma en snabbis eftersom vi är sååå bra på att planera haha? men aa sen blir det en dusch och sedan sooova och ladda upp inför morgondagen.
Puss på er!

thinking about you 24/7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0