dead and gone.

Det finns inga ord för hur äckligt jävla sliten jag är idag. Jag skulle bara kunna läga mig ner och dö några månader. Usch,så extrem jävla värdelös dag det har varit.

Igår kväll så kunde jag ju som sagt inte sova,hade jätte ont i magen och var nära på att gå och spy flera gånger,(tänkte liksom shit vinterkräksjukan?) men ialf,låg och vred och vände mig HELA natten och sov i princip ingenting så när klockan ringde 07.00 tänkte jag att nej aldrig jag går upp! så jag sov någon timme eller två mer och sen åkte jag till skolan så jag var där för att pallra igenom vår enda lektion. Själva grejen var ju så att VI HADE INGEN LEKTION! så ja jag åkte till skolan helt i onödan. Japp. lyckat!
Så jag tog halv två bussen hem och sen så hjälpte mamma mig i stallet och jag tog hand om skruttan som var alldeles blöt och jaa nu är hon i värmen så det är bra ialf så hon slipper stå ute och frysa!
fy fan vad jag hatar den här dagen och det här vädret..

Nu ska jag ialf resten av dagen ligga i soffan under täcket och kolla på film. Inget annat. Jo kanske plugga men det är inte så troligt att det blir så..
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0