Close your eyes. Clear your heart. Let it go.

heeej hopp!
Galen dag det har varit idag. ELLER INTE. Har varit en ganska normal,helt vanlig onsdag.Fast när jag tänker efter inte så himla vanlig ändå?
hur som helst.
Gick upp astidigt och så missade man såklart bussen som går vid våran gata.(Alltså det är nått som inte stämmer,min klocka måste typ gå fel??)
Kom till skolan och mötte upp Sara i cafetarian och snackade killar innan lektionen. Så himla kul hihi:)
Steff hade med sig sin studentmössa också idag och shiit.Lite halvkonstig var den med broderierna men med lite ändringar så blir det asfin!:)
Vill ha min så man kan få se hur den jäkeln ser uuuuuuut!!

Hade ialf sömnad hela dagen typ och jag krånglar fortfarande med toilen till studentklänningen,hur fan ska den se ut egentligen,vad för tyg ska man ha???
Är ialf helt finito med kavaj mönstret. Vi hade ialf sedan ARL. Jag jobbade på med allergi arbetet och kom ganska långt faktiskt!
Träffade på bus Victor som alltid ska skrämma en...Fan vad jag & hanna är rädda haha! respekt mannen,respekt!

Tog sedan en promenix med girlsen till Willy's och köpte massa godis,NOM NOM. Därefter bussen ner till stan och kolla på tyger på TygCenter. Jag har aldrig varit där innan men det var riktigt nice faktiskt,lite trångt bara:)

Åkte sedan hem och fick ett samtal av Kim. Han åker ju till Strömsund där han bor idag så han blir borta hela lovet,han försökte sig på en träff med varmkorv på Ikea men nja blev inte så hahaha! han hade tråkigt stackarn..
Jag var grymt trött efter skolan(bara fråga Katri som inte fatta på varför jag fnittrade så mkt hela tiden..) övertrött,JA!
Ialf man tänkte ju inte med hjärnan(den hade jag ju glömt hemma idag som Katri sa haha..) så kom på efteråt att jag missade sanningens ögonblick med karln!

Kom sedan hem och fixade i stallet och min häst var puss galen idag,skulle lukta i mitt hår hela tiden och jaa allmänt gosig var hon. Och ja sånt gillar ju jag så blev ju puss kalas haha!:)<3

Och på tal om puss kalas.
Har världens finaste pojke som skickar gulliga sms varje dag. Hur underbart liksom?

Jag längtar verkligen till imorgon för det kommer bli en helt underbar dag. Det kommer verkligen bli det,jag lovar!
Och varför det blir så kan jag så gärna berätta haha:
Skola mellan 8.30-14.30 (kanske lite längre..)
finaste pojken
svarta klänningen, blir KLAR hoppas jag!
Nya partyskor! (Wildflower by Kenza,svider så jäääävla mkt i plånboken men usch,vill ha..MÅSTE ha!)
Tove följer med hem,weei!:)
Festa hela natten på BJ! - hihi;)

Ska ialf nu: plugga lite,prata med finaste,kolla på blåsningen,duscha, och sedan sola.
Och ja ni hörde rätt,blir en solning idag hos solariegrejen på våran gata, as niiiice jag vet!:)

Men puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0