you spin my head right round..

Aj aj aj vad ont jag har!

har ju varit as duktig de senaste timmarna,projektplanen är nu fixad fast inte helt klar,det fixar vi imorn;)
och ja loggarna har ju också blivit skrivna och letat efter medryttare har man gjort också men det är ju lika lönlöst så jag vet inte vad:(

Och sedan är det fett kallt i vårat hus idag så jag håller på och fryser ihjäl här hemma och ingen har handlat så det finns ingenting att äta(eller jo det gör det men aa) och katten gnäller över ingenting och brorsan är försvunnen och det är jättekallt här och....ja. Jag har det jobbigt just nu som ni märker;)

Kan inte fatta att det är helg snart också. Shit vad tiden går fort när man har roligt! Eller?
jaja,nu ska jag ta en vaaaaarm dusch och sen slänga mig i sängen och sova.(och ingen brevid sig har man heller förutom katten haha..) KUL JUL

Men godnatt på er!
see ya.


I see the looks you give me all the time...
and I want you just so know.
there. I said it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0