aldrig en lugn stund.

Hoppsan hejsan!

Kan bara meddela igen att skolan dödar mig. Har suttit och sytt ca 4 timmar idag,gick ju ganska bra med kavajen men studentklänningen har börjat gå mig på nerverna, Idag vile jag bara bränna upp skiten. (vilken lycka det skulle vara mmohahaha!)
hur som helst, kom en liten tant in på eftermiddagen och fick våra stackars huvuden att snurra ännu mer. Tydligen så kan man välja att läsa in kursen direkt efter studenten så man kan göra klart skolan i sommaren och slippa vänta till hösten. Så då är då frågan..Ska amn ta studenten, göra klart all skit på en gång och sedan kunna göra vad fan man vill resten av sommaren/hösten m.m. ELLER ska man ta en paus,chilla hela sommaren/jobba och sedan komma tillbaka på hösten och göra klart allt?
what to do what to do what to do what to do...

Efter att ha diskuterat detta dilemma och andra problem med Michan på bussen hem så åkte jag till stallet och fixade in mer hö tillsammans med pappsen och sedan hämtade mamma upp mig och så drog vi till Linda för att fixa biljett till hennes skiva. Smartoberta fick ju med sig en middagsbiljett istället för en eftersläppsbiljett. Hoppsan Hejsan säger vi verkligen!:)

Gick sedan ut och gick med Nina och pratade om alla dessa killar och om Boland. Det är fan en klass för sig att bara gå där på denna underbara skola..herrejävlar alltså.

Imorgon så ska jag sy mellan 8.30 till 18.30 var det tänkt. Sedan ska jag dö lite framför tvn och kolla på inspelade program på kvällen. (Stallet fixar mamma och insläppet fixar Anita. Kanon!!)

Ses en annan dag. pussipuss!

P.S Kjell och Alfred är fan de sjukaste pojkarna som finns, garvar sönder mig i deras sällskap! D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0