And Im doing just fine..

elleeeeeeer?

Hur som helst.
uber seg imorse,tog jeansjackan idag,ångrade mig nästan eftersom det var ganska kallt ändå.
Tog en sväng förbi pressbyrån sådär strax innan 8 på station för att köpa cigg och jag måste bara säga en sak:
de spelar ingen roll hur trött,stressad,ledsen,arg,bekymrad,sur jag är när jag kommer in där för att det finns en hur skön rastafari kille som jobbar där som är guld värd.
Jaa alltså han är så himla rolig och trevlig och aa,jag sitter och ler bara nu haha! Men han är fan otrolig,han får mig att le på 0.2 sekunder och det håller i princip hela dagen.
Jao,så är det.
Cred till den snubben alltså!

Sofis studentskiva är ju idag men jag går inte för måste som sagt pluggish hela tiden..men jag och Sara kan ju reta tusan ur Tove(aka Clownen) imorn som kommer komma bakis som ett as,wiiie det gillar vi!
nää,den tjejen är ju vacker så hon kommer se lika fab ut som vanligt!

Något annat idag då? joo jag träffade myspys killen en kort kort stund och jaa efter skuuulan blev det ner på stan med Sara,mkt trevligt hihi! Blev att shoppa två hårband och marabou's apelsinkrokant,nom nom!

har sedan bara fixa stallet,cyklat hem i spöregn och pluggat!
skolan dödar mig jag vet!
Är så sjukt trött och jag dränks i min egen ångest och allt som jag har att göra.
Det går så mycket bättre när andra lägger ens skit på en också.
yes we're going down baby,down to the deepest of shitholes.

Ska nu ialf försöka sova för väntar en äckligt lång dag imorn.
natti.

bjuder på lazees -top notch också.den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0