Cougar town..

Alltså seriöst,jag ääääääääääälsskaaaaaaar den serien. Jag skulle kunna hoppa in i den serien nu på en gång och vara lyckligast i världen. Så bra den är och precis min humor också,garvar sönder mig vid varje avsnitt!
aaah,shit. Kärlek till cougar town,yeeeah man.

En annan sak,jag har varit duktig och städat. yes i have!
och kollat på alla min nördis serier utan ha missat en liten sekund av det (har dessutom lyckats se en bit av sex and the city också,shhhh!).
Nu är det engelska shiiiiit som gäller sen sova. Upp tidigt imorn vettni;)
ochnsnällaräddamigfrånäckelsnubbenpåbussen-jag spyr!

och räknade nyss ut att det är 23 dagar kvar till studentdagen.
snälla skjut mig!

och ja.
godnatt då!

cougar betyder tydligen puma så aa puma stad blir det på ren svenska. Jaa då vet ni det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0