fight for it.

Har under denna dag gått upp kl sex på morgonen, åkt till skolan, spenderat nästan 11 timmar i sy salen och bara sytt sytt sytt på min jäkla studentklänning och jäkla kavaj.
Imorse så körde jag in en 5 cm sysål i handen, gjorde jävligt ont och efter nån minut så började hela rmen att göra ont. Kanske pajade man sönder ett flertal nerver??
Min rygg värker och gör hur ont som helst och även om hela dagen gått till att sy så har jag ändå inte fått klart något. Vid 3 tiden så gjorde jag om hela min klänning,jäjemän sprättade i princip upp hela klänningen och gjorde om och ja nu så e den fortfarande inte klar tack vare det.
Men jag har snällaste läraren Karin som hjälper en och försöker göra allt för ens eget bästa!
Vid halv 8 så sprang jag och Hanna ut från skolan innan larmet slog igång och drog sedan till Max och käkade en god och fet middag där innan jag tog bussen hem.
Har nu segat framför Greys med choklad ( btw Marabou's nya med polka smak e riktigt nice!)

Ska nu dö i sängen ett tag innan jag ska upp sex imorn igen!
Och min arm dödar mig. smärtaaaaaa!
 
puss och hej / gnällspiken.

ojuste! Imorn ska jag klippa mig! nice nice nice eller vad säger ni. Slitet hår,hejdå.


väldigt upptagna tjejer, ni veeet halllå alltså lixom typ ba yääää girl, wörk thaat asss!
haha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0