för att ingenting känns ingenting.

Jag kan direkt säga att dagen har bjudit på både bra och dåliga saker.

Hade en ganska bra och lugn morgon,dock jag gick jag en onödigt lång runda på stan - köpte tyg(jättefint!) och lite smink,sen åkte jag till skuulan.
Hade ju mode lektion och det gick ju som det gick och men är såååååhäääär taggad på att sy,det blir så fint ju!:)
Och alla är så sjukt stressade och tystnaden och alla kommentarer på lektionen var ju ett bra bevis på det,right?

Nina kom en stund och efter all oro för regn och dåligt väder så blev det Gränby Centrum med Nina och lillebror.
Maaaaat på BK och sedan jobb med projektarbete och därefter lite shopping igen!
Kom hem med två fina "peace" linnen,mys tröjor fyndat på rean på Gina och en bh. Dock blev det ingen klänning,ska kika mer nere på stan imorn så svårt val alltså:/
 En sak som gjorde mig väldigt glad är att jag lämnade in två par av mina helt förstörda/sönderslitna högklackade skor och de ba: aa men det fixar vi! och det är klart imorn också!
Damn alltså! Måste bara säga att jag är så grymt glad för det,gjorde typ min dag?

haha. Iallafall, så var jag jättehemsk idag och smällde upp en dörr rakt i en killes ansikte! Stackarn,mår så dåligt över det,måste gjort skitont! ajajaj, Lollo = misshandlarn. Vem hade kunnat tro det?
Fnissade åt det hela gjorde jag,iskall är man också.
FÖRLÅT vad du nu heter!:)

Ska strax ialf gå iväg och sola och sedan sova.
Imorn är det nationellt prov i engelska som gäller också.
usch,min engelska lärare är helt sämst,trycker bara ner en hela tiden och bryr sig inte ett skit om en. Man är som en fluga hon bara vill peta ner ifrån ett fönster. Eller varför inte bara mosa?

Aja,nu ska jag och min ångest som aldrig går över kila iväg.
Tagga inför morgondagen ska det också göras,Hannas studentskiva, yäyäyä!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0