happyface!

Yes,happyface var det!
Precis hemma från stallet och vet ni?
Det gick jätte bra för Hillevi att rida (tycker jag ialf) och hon och henens kompis Matilda var ju jättegulliga!
Såå aa hon kommer på lördag igen och rider lite till.
(note to myself : lördag 11.00)

Dessutom så boka jag nyss soltid så ska ta en dusch och sedan sola 19.20 hos grannen på gatan. Yepp yepp!
Sen blir det tvn hela kvällen, från 20.00 till 22.30.
Jaa här är man nördis som följer serierna Ugly betty, Desperate och Cougar Town.
I love it!:)

                                                                                          

Btw,mitt huvud snurrar fortfarande i världen av studenskivor.
En skiva jag verkligen satsar inför är John Bauer,men det är nog bara för att den kommer bli kanske 2010's bästa studentskiva?
iallafall då så tänkte jag ha ljusrosafjädrar på min mask men efter att ha funderat lite så ba: SPETS!
Spetstyg och allt som har med spets vill jag ha,spets på masken och pimpa upp den jättefint och matcha med spetsklänning och grymma accessoarer.
Så aa nu vet ni,spets blir det.
Frågan är bara,ska jag vara snålis och mixa sönder och sedan mixa ihop en cool klänning från min brudspetsklänning eller köpa en fin klänning för endast 200 kr?
ingen big deal egentligen men joooooooo det är en big deal för mig !

och juste mitt rum är kaos och behöver städas. NU.
någon frivillig?

och nu lämnar happyface denna lilla blogg, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0