HOOOOORA!

Okej. Gårdagen?
Vad ska man säga liksom..

Nina kom hit vid 9, jag fixade mig i hippiestyle, blev hårband grejs,jeanshorts och peace linnet och lockade håret gjorde jag också. Satsigt jag veeeet;)

Vi fick stressa som as till VIP och när vi väl var där så var vakterna hur snälla som helst och vi kom in typ halvt gratis,catjing! ( asså vilken tur vi haft med vakterna den här helgen,så roliga de är!)
Kvällen bjöd ialf på massa dans, massa pojkar och ja behövs det säga nått mer?

På VIP är ändå det lite äldre killar så det var riktigt nice, fick erbjudande om efterfest av 23 åringar och ja inte fula var de heller. Nom nom,snyggast var ju killen jag dansa med sist;)
Och kan bara säga en sak som är så roligt:
I could be as bad as you want me to be. Don't expect me to play nice when you don't..

Och det jag och Nina pratade igår på vägen hem var ju killar såklart.. och egentligen vad fan har hänt?
ALLA KILLAR ÄR SÅNNA JÄVLA PUSSIES NU FÖR TIDEN!
seriöst killar?
jag ger fan upp nu, ni är ju bara sånna skämt ibland..

Idag så väntar ingenting annat än plugg och sova,smått bakis idag jao..
Och jag hatar att det åskar,det är läskigt:(

Puss & Hej!
(bilder från gårdagen kommer snart upp)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0