ibland måste man pausa livet för att sedan kunna playa vidare.

Okej okej jag vet att jag inte är normal i huvudet och jag är en hora. Nu har vi fått det sagt också. HÄRLIGT!

Idag så blev jag totalt klar med AML, tummen upp på den!
Jag är nästan klar med min studentklänning också,fan vad fin den blir! GLAD TJEJ.

Dock så har jag beslutat en väldigt stor sak idag och som betyder väldigt mycket för den framtida tiden.
Jag förlänger mina kurser!!!!!!!
Så joorå jag kommer återvända till Boland i höst, to the big apple liksom, hoppas ni förstår ironin då Bolandsskolans logga är ett äpple,hahahaha.
Har kvar Svenska B,Engelska B, MMM C och Mode A som inte är klara och jag vet att det inte kommer bli klart tills imorn så efter att ha pratat med några lärare idag så blir det förlängt. MMMM.
Fast jag kommer endast tillbringa MAXIMUM 2 månader på Boland efter sommaren så det är inte så mkt egentligen, jag behöver liksom bara göra klart skiten och sedan dra.
Och ja efter det så ska jag fira det med en fet jävla lång utlandresa med mina fina vänner!:)

Idag efter skuuulan så gick jag & Hanna ialf på stan och shoppade. En hel jäkla outfit fick vi ihop med skor, shorts och linne och grejer, riktigt duktiga är vi med och fixade superlim så Hanna kunde laga sina solglasögon!
Tydligen så såg Tobbe oss komma och gå sådär trötta och fina som man är efter en skoldag nere på staden,tydligen hade han tutat också men inte hörde vi det.. jooorrååå satte.


Du är så sööööööt så att jag kan äta upp dig!! Nom nom<3

Älskar livet, studenten om 10 dagar. Ey,vad händer???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0