If you love me,let me know.

Tja.

Har haft en ganska bra idag då jao.
Dock var jag helt död imorse och snoozade mer i 1,5 timme, men kom iväg till skolan till slut.
Fick träffa finaste Tove igen också, happy happy happy!:)
Hade några ovärda lektioner och sedan blev det ner på stan med tjejerna och kolla i butikerna.
Kom hem med ett par blommiga örhängen från H&M och köpte dessutom filmen Avatar för 66 kr (jäkla fynd alltså!) och fixade sedan inför John Bauers studentskiva nästa måndag då man ska ha mask!
fint fint kommer det ialf bli och jävlar vad taggad jag är, festa på Flurran är aldrig fel!;)
Dessutom så är det Hannas studentskiva redan på fredag och temat är  röda mattan,frågan är vad man ska ta på sig för festblåsa då. Ska shoppa mer den här veckan så nånting fint ska man väl hitta!

Meeen meen,idag har jag inte pluggat för fem öre och jag skäms över det men jag orkar inte ärligt talat. Jag orkar verkligen inte,det är så mycket annat skit som är i vägen...
Fick ett kvällsbesök av Nina också och det innebar killsnack och fniss i min halvt obäddade säng och kaosartade rum.
Meen,det funkade ändå:)

Ska nu ialf ta en dusch och sedan sova. Upp tidigt imorn och åka till skolan även fast jag början 12.
Dessutom kommer en tjej och provrider imorn,YES:) så wish me luck med det,
och puss på er!

...and if you love me let me know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0