is it loud enough?

Tjaa!

Jag vaknade astidigt idag! Typ innan 10..
Ialf så har jag kollat på intranätet efter studentpresenter och har hittat några fina saker jag vill ha hihi(a).
Inte har jag pluggat heller men det ska jag göra efter stallet;)

Ikväll så blire fest i Pottan. Jo finns nått litet shit ställe som kallas Pottåker och dit ska vi! Jag & Nina.
Men vill att fler ska med, det blir grym musiiik! så hör av er till mig så röööjer vi ikväll!
(själv så funderar jag hur jag fan kommer orka.. lördag = röj, söndag =röj,måndag= röj, tisdag = röj...)
Hahaha,meeen nu kööör vi! In i dimman bara;)

Men nu så ska jag stressa mig och städa rummet innan mamsen kommer hem. Skulle göra det innan 4, så I better get going!
Men hööööööör av er,puss!



FEST IKVÄLL? SJÄLVKLART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0