Jag har en fin och sneeell heest jaaa,jaaa!

Goood Morgon alla barn!

Är pigg och glad idag, liiiiiite seg men äh lite sol på det så blire nog FINT!
sjukt fint väder idag ju, HÄRLIGT!:)
Har nu på morgonen varit i stallet, blev en eller två kommentarer om mitt slitna och nyvakna face " Fest igår elle?" 
Men idag gick hästarna ut på bete ialf och Bollan var ju inte lite taggad på det. Helt hyper inne i stallet och sedan på väg mot hagen var hon som en studsboll. Men det är bra hon taggar inför viktiga saker som en 3 km stor hage full med gräs och jag taggar inför fest. Det funkar,haha:)
Dessutom är vi 6 st hästar i hagen nu,det gillas! En nykomling kom idag, kallas Jojo.
Tyckte jag var lite roligt,tihi!
Och ikväll äre utgång, på't igen ba!
Puss på're så ses vi i dimman sen!;)

Bjuder ialf på bilder på Bollan och min medryttare,bara för att de är så fina ihop:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0