just living my life,having fun.

Jag kan inte sluta le.
finns saker som gör mig så glad!

Igår så var jag på en grym skiva som hölls av byggarna på Boland. Fan vad kul det var!
Shit,träffade ju såklart halva bolandsfolket men också andra helt främmande människor som var jätteroliga!:)
Sammanfattning av kvällen:
-förfest som inte spårade ur för min del,kom ut ur lägenheten plus i kanten ja!
-shakea med flickorna som aldrig förr!
-dryga killar på dansgolvet
-snygg asfräsh kille i loungen och byta nummer med denna snygging,catjing!;)
-bli bjuden på öl, visserligen av töntar men ändå gratis öl, catjing!
-trampa på min kusins fötter typ 5 ggr och nästan halvt släpa ner honom i golvet 2 ggr. haha galet! xD
-fyllekäka och kolla på ishockey med mogge typ 03.00 på natten haha!
-fyllechaffis: Nina den fina.

Hade det kalaskul men hade sådant magont som drog ner hela partykänslan så jag och Hanna drog ganska snabbt,men oj vad lyckad kväll det var ändå! Bästa människorna var där;)

Idag så sov jag typ till 2 och sedan släpade jag mig till stallet och lyckades få in hästarna precis innan det börja regna. Satt och fundera över att jag måste skynda mig dit eftersom den som släpper in kanske redan tagit hästarna..MEN kom sedan på att det var ju jag som hade insläppet haha.Bra minne man har!

Imorgon så är det en spännande dag och kan meddela följande information:
Upp tidigt och plugga/städa/fixa, sedan åka ner till stallet och rida ut med Hillevi och visa massa ridvägar, ( ska rida på en häst i stallet som heter Galantia för första gången så vi får väl se hur det går,SPÄNNANDE) och sedan blir det in till staden för BIRDIE. Jaao ni hörde rätt,blir det typ fredag/lördag så ingen uppdatering på ett tag tror jag...Ska träffa massa datanördspojkar(dock söta sådana) imorn och ja jag kommer väl nörda med dem antar jag! Dessutom har jag fina Josh i mitt sällskap, älskar't!

men nu ska jag sova.
Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0