K to the A to the O to the S.

sha sha bloggen!

Jag är dunder sjuk och snorar ihjäl mig,great liksom.
Min gårdag var hur sämst som helst. Jag gick inte till Flurran,jag kom inte så långt. Kl. 20.00 igår låg jag på en soffa och spydde ner ett helt vardagsrum.
Jag är så jävkla dum i huvudet JA.

När tjejerna drog vid 22 så var jag fortfarande däckad i soffan. Något jag lyckades åtstadkomma under kvällen var ialf att smeta ut smink i hela fejjan,ta hur äckligt galna bilder som helst med tjejerna och gå i krossat glas utan få några sår.
Vid 02.00 kom Sara och Hanna hem och medan Sara däcka i fotöljen halvnaken så gick jag och Hanna ut( och jaa jag kom ut ur lägenheten 02.00 på natten,yes!) och vi letade efter mat men allt var stängt. Så vi tog cykeltaxi (första gången vi testade det) och åkte till 4 mackarna och jag fick i mig pommes och glass. Vi fick sällskap av Hannas roliga kompis Petter och hans kompisar, förlåt men är så sant: sliskiga hockeybögar från Bjk. De snodde cyklar och åkte nerför trappor och ja säg nått de inte gjorde men vi fick sällskap hem så vi slapp bli överfallna ialf:)
Kom hem runt 04.00 och så möttes vi av två aspackade personer i trapphuset, Mogge och Tove. Blev lite efterfest med pojkar och sen så hamnade vi 3 tjejer och 2 killar nertryckta i en ganska stor säng men ändå inte och skulle sova. Spoona lite med Tove och det är ju alltid trevligt,speciellt när båda är fulla!;)
haha,driver
Tog oss ialf till skuuuulan idag och vi kom askalas bakis allihopa och våra sylärare bara suckade.
Kom hem och joina pappa i sängen och snarka ikapp medan mamma drog till jobbet och vid 17.00 så kom Hillevi till stallet för att rida igen och det gick kanonbra! Bollan var så duktig så,stolt ägare JA;D

Jag är så sjukt besviken på mig själv att jag inte kom iväg när jag fixat mask och biljett och grejer men aa,imorgon så blir det bolands byggarnas skiva, så yes här kör vi igen för fulla muggar!
Och Sara har sagt att hon ska vara nykter vi får väl se hur det blir med det;)
Men jag är så grymt taggad inför imorn YEAH BABY!

Jag mitt slitna lilla mongo ska sova nu men vi ses i dimman imorn,puss!

Note to myself: jag måste sluta drinka California White.

dagens lifesaver: COCA COLA. bäst i hela världen!

Och juste: Mogge blev  "Klassen stilkung"
tänkte bjuda en bild på karl så ni förstår hur de tänkte likosm bakom nomineringen:

lal
haha,så jäkla klockren!
Han har en blogg också, www.stilmogge.blogg.se bara klicka in och inspireras av modekungen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0