Like a sattelite.

Hoppsan.

Jag & Nina började kvällen med en tveksam förfest om vart vi skule åka och sedan så bar det ialf väg ut i skogarna där mina bröder var sällskap och körde bland annat.
Och wtf, ingen drag över huvudtaget så vi åkte till staden och käkade och träffade pojkar. Lillebror tjatade om Tobbe hela tin och tills slut så blev det ialf en träff med dem. Lycklig kille säger jag bara! Tack för det Tobbe, you made his..night?(:

Och jaa Nina var på G heeeeela kvällen,fy satan vilken busig tjej asså:)
Är as trött nu och tänker bara på någon får mig at le,vill bara ha ha ha ha dig.
Så lika bra att sova och drömma bra drömmar,yeaah!:)

Imorn så väntar stallet,plugg och sedan kl. 18.00 bär det av till Jojjo och förfest innan det blir Lindas studentskiva:D TAGGAD.

Bilder om den galna natten kommer inom kort (jättefina är dem hahah!!!!)
Puss & Hej!

Tydligen vann Tyskland Eurovision Song Contest,så grattis de dem, hahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0