myspys.

Nu äre slut på veckan,det e dags för fredagsmyyyyyyyyys!

Jaadå,typ sista hela veckan klar i skolan nudå. KUL.
eller inte..
Hade en lektion idag (började halv 3) men befann mig i skolan typ 9 och skulle sy. oväntat right?
Fick ialf ta hem min studentklänning idag (yeeeah;)) och dessutom började jag sy ett tredje plagg till kollektionen,kanske bli en till klänning till studenten?;)

Hur som helst så kom jag hem rätt sent, mötte sedan strax därefter upp Nina och vi åkte och köpte godis ( min efterlängtade belöning efter den sjukt jobbiga veckan) och sedan åkte vi hem till mig och pratade.. KILLAR! Och efter 9 så åkte jag till Jojjo och hade filmmys med henne där och kollade på en ganska äcklig film om vampyrer och dåligt slut var det med!
Så ja kom hem runt 2 nu, och Jojjo körde!;)
Blev en tur i lilla blåa elbilen,fett niiiiiice.

Josh & Bolle försöker övertala mig till att söka till Paradise Hotels nya säsong. Bolle har redan sökt haha;)
Och de där två ska alltid förvränga allt till nått snuskigt.. " ja men då har vi nått att göra tills du kommer hem från USA" haha,stöööörda!

Btw så har jag sjukaste träningsvärken från igår då jag red. Aa joo jag red ganska lite för hårt, ahahaha.
Den ni!

Men ska nu sooova efter denna långa vecka som vart och jaao...
Godnatt på er!

(och joo han är visssst SNYGG,HET och ALLT DET DÄR)


<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0