nice guys.

Alltså just nu så gör min hals,mina lungor,mitt huvud och hela kropp ont och kan det vara en sjukdom som attackerar min kropp?
bra jävla tajming i sånt fall.
Jag är ju seg som en snigel när jag egentligen behöver vara som en duracell kanin.
FAN.

Pluggandet går ju inte bra,alls. Ingenting går bra idag faktiskt och insåg nyss att detta måste vart den värdelösaste helgen på länge!
fredagen var bra ialf.

Tänkte bjuda på en rolig grej från i fredags som jag sitter och ler åt nu.
Tom hade ingen skjuts hem så vi pratade om detta dilemma:

Tom: hur fan ska jag komma hem haha?!
Jag: Men kan du inte gå hem då?
Tom: Visst det är ju bara 4 mil!
Jag: Meh,så långt är det väl inte..
Tom: Nänä,gör du mig sällskap då?
Jag: haha,tror du jag orkar det i de här skorna?! (och visar upp min skor med 13 cm klack)
Tom: Aa men om vi byter då?

hahahaha,ja ni. Snälla killar finns det ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0