@ skolan.

-har arl lektion och det är det bästa då man får sitta vid datan och bara latcha på FB.
eeeeelllleeeer?

jag hoppas verkligen att vårat internet funkar idag för annars lackar jag ur totalt!
har hur mkt som helst att sy,har hur mkt arbetet som helst att göra och jaa jag stressar ihjäl med med den lilla ork jag har kvar. Och idag pratades det om att kanske komma tillbaka till skolan i höst och fixa klart allt.
EH,ALDRIG I HELA MITT LIV?
jag döör seriöst hellere än återvänder..men som det ser ut kanske det b'sta är att ändå göra det.
men vi får se om en vecka,då betygen är stenklara,jag ska fan ha en kollektion en kavaj och en studentklänning klar. Utmärkt tillfälle att satsa på ifall jag klarar det eller inte.
Kan bara säga, watch me!

Igår red jag min hyperhäst,och ja det gick ju inte helt bra men ska försöka testa rida imorn och se om det går bättre:)

Och alla ni mina vänner...KÖP BILJETTER TILL MIN SKIVA!
sista dagen på fredag.
blir ju ledsen i ögat av att ingen köpt någon än!
hur som helst, tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0