something great happened.

sha sha bloggen!

HELT SERIÖST, driver du med mitt liv?
aja..citerar bara lite stööörda bolandspojkar. Spelade nyss kort med några töntar(eeh ja?) och de fuskar hela tiden!!

Updates:
-jag hade det grymt kul på birdie även om jag blev facerapad 6 ggr av mina snälla (?) vänner. Dock ligger ligger jag i back med sömnen och är seg som snopp i hjärnan.
- min data hemma har inget internet,vi håller på ooch byter bredbandsbolag så jaa onsdag kväll,då kommer jag vara back on track och röja runt på MSN och allt annat!
-jag lackar ur på mina fina vänner som inte fixat biljett till min skiva än,sista dagen att fixa är fredag! Så hör av er,ni har fan mitt nr och allt...
- igår så var jag och Nina och badade( första doppet för i år yey!) i Rastsjön och det var riktigt nice ändå även fast vi blev attackerade av myggor,så vi stanna knappt en timme innan vi drog igen..Då fick vi för oss att åka till Thuns så då gjorde vi det  och Nina shoppade lite fina saker och sedan blev det en glass i Almunge där i princip alla glodde på oss som åkte förbi. Btw,vilken hååla det stället är! Ett ica,ett coop och ja så var den city rundan klar!
hahah..

och ja idag så ska jag typ sova,fixa stallet och ja sen vet jag inte vad som händer:)

ska dra nu,så tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0