sunglasses ON.

Godmorgon sunshines!

Har inte bloggat på ett tag men har inte haft tiiiiiid!
Jag har hittills ialf fått i ordning min studentklänning och nu är den på g, är bara så krångligt med foder i kjolen och grejer! bläää!
Ialf,strunt i allt tråkigt/jobbigt/hat arbeten som gäller skolan!

I torsdags så åkte jag och Nina på en 2 mils cykelrunda här i Alunda.
Vi skulle bara köpa glass men helt plötsligt var vi uppe i Ramhälls skogarna och irrade runt.
Shit alltså,vi e så röjda i huvudet ibland haha!:)

Igår så blev det skola för hela slanten och ja jag payade ut 250 spänn till min skiva och sen så skulle jag payat för flaket men det hann jag inte med. Pengarna bara rinner iväg framför ögonen på en!
Igår natt så blev det en nykter(yes inte en enda droppe alkohol blev det!) och lugn utgång med Marina!
Träffade på Viccan & Malin en/två ggr också hihi!
Vi hade skrivit upp oss på listan på Kalas men det fuckade ihop sig så vi drog därifrån och medan vi funderade på vart vi skulle gå nånstans så chillade vi i de mysiga sofforna vid Framfickan och sedan mötte vi upp Hanna & Mogge och blev skyldiga de ännu mer pengar och så drog vi till BJ!
Det var riktigt nice faktiskt:)
Inte så många man kände igen men vi hade det kul ändå! Fick halvt en lapdance av en 30 årig kvinna och killarna ville bugga(?) med Marina och ja massa annat haha:)
Men alltså guld till vakterna igår,så himla trevliga de var ändå, ROLIGA.
Jag cyklade dessutom hem imorse vid 03.00 och det gick bra, men när jag kom hem betedde jag mig en en fyllkaja och hade ner min fönsterbräda och shit haha!

Ikväll så vet jag inte exakt vad som händer men det kan bli chillkväll med typ grillning/bad och sånt lr en skön hemmafest nånstans lr så blir det en grym utgång på VIP där det är Peace & Love grej, kan ju vara riktigt nice och parta som en festivalare för en kväll. Uppvärmning inför sommarens festivaler kanske?

Hur som helst,nu ska jag ut och steka i solen och sedan dra mig till stallet och fortsätta planera kvällen!
Hör av er,finns ju på mobilen snyggingar!:)
PUSSSSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0