sweet!

1. Studentklänningen är klar! YEAH BABY YEAH.
2. Lämnade in ansökan om förlängda kurser idag varav 4 kurser ska bearbetas. Jag har till den 15 Juni på mig att fixa klart det annars måste jag komma tillbaka till skola i höst...)
3. Jag klippte håret och färgade det idag så nu är jag superfräsh i frippan!
4. Red min fina fina häst idag,barbacka på volten och det gick jättebra. Hon var hur mysig och duktig som helst:)
5. Jag är supertrött och sover ALLTID på bussen och det gör att jag har en stel nacka och ont i knät varje gång jag går av bussen.
6. Jag har världens bästa klasskompisar,alla är så underbara!
7. Ikväll så ska jag kolla på inspelade program som: ugly,desperate och cougar medan jag smaskar i mig magnum glass. MUMS.

Dagens bamsekram går till Johannes som har försökt förbättra sina betyg och tillbringat 5 år på Boland, och idag fått reda på att hans framtid på högskolan är borta då han fortfarande har IG i kurserna.
hej och hå,så kan det gå!

puss på er smågrodor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0