too far away.

God morgon!
Uppe tidigt är jag en söndagmorgon som denna. Kan faktiskt erkänna att på helgerna så har jag sån stor lust att bara sova bort dagarna men..kan ju inte det eftersom jag har massa plugg. Och fråga mig inte varför jag inte pluggade ett skit igår! dampar på mig själv...
Men så idag ska jag alltså hinna med allt detta:
-fixa stallet + rida
-städa rummet + tvätta
- fixa masken tills JB skivan;)
-PLUGGA ASSET AV MIG!

Juste,hade en sjuk dröm (som alltid maybe), den här gången handlade det om att jag åkte buss från skolan med Marina,Hanna och Victor och då började jag bråka med Marina för hon höll på att strypa mig och jag hamnade längst bak i bussen med några fyllekajor och 35 åringar stod och flörtade i bussen och sedan hamnade jag på golvet(tydligen var jag full) och helt plötsligt var jag utklädd som en fjäril(kanske en koppling till JB skivan eftersom jag hade en big pimp mask på mig haha)
och flög runt i Sthlm och  jag skulle till grönan men Victor och Marina men de tappade bort mig så jag hamnade på NK, i någons tjejs badrum där jag låtsades sova fast jag egentligen gömde mig där för henne på badrumsmattan,
 flög sedan ut på gatan,tänkte på att min vän Anna bodde i Sthlm, och träffade henne där på gatan i orange magtröja och svarta byxor,men en stor väska på ryggen fylld med vattenballonger,möter upp nån av hennes kompisar och hamnar helt plötsligt i ett vattenkrig (utan fjärilsdräkten)
och sedan befinner vi oss på ett stort flott sommarställe, bryggan går precis vid huset med glas veranda och shit där några strular, och vid en soffa där man kan ha fötterna i vattnet samtidigt som man fikar där sitter Anna med 20 av hennes kompisar och jag kommer där då och har då fjärilsdräkten på mig(!) och ska tränga mig ner med dem i soffan. Sen så var vi plötsligt ialf i den där soffan och fick se massa barnfamiljer som skulle över till en ö och de försökte lyfta barnvagnen men den sjönk ju bara så de fick gå runt över vassen(?) och ja sedan så kom det massa stekar killar flytande på små luftfotöljer i vattnet.
SLUT PÅ DEN DRÖMMEN. Haha,sjuk man är right?
och stört att jag kommer ihåg skiten också..
 
aja. gooood morning sunshines!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0