damn he's hot!

Jaha ja.
Igår var jag på Hannas studentskiva som ägde rum i Öregrund.
det var väldigt kul och kan nästan säga att det var klassåterträff från högstadiet då de flesta från den tiden var där. Men jag hade det kul med de fina tjejerna jag har till kompisar,de är bäst!:)
Men jag mitt klantarsle glömde min väska med mobil,pengar,nyklar m.m antingen hos Josh eller i Hannas bil så idag har jag varit helt mobil fri och jagkan säga att jag blir GALEN!!!!!!!!!!!!
vill ha min mobbe ju:(

Idag så släpade jag ialf mig upp och åkte till stallet för Hillevi skulle komma och provrida. Bra gick det även fast Bollan skulle hålla på och muppa sig lite. Men är så GLAD att jag har en medryttare nu!
Något hemskt att berätta är att Xfina förlorat sitt föl...
Hon gick runt och skrev i hagen hela tiden och jag undrade vad det var som stod på och när jag skulle sopa gången så blev rann det nått rött ner från hennes box och så tittar jag in..och där ligger ett litet föl nerblodat i halmen.död.
usch vad hemskt det var och stackars Xfina!:'(

Ikväll så blir det en lugn kväll tror jag eftersom jag har en hel lista med plugg som behövs checkas av men kanske vilar framför en film med massa gott senare med mamma och pappa( för han är ju ledig ikväll den jäkeln).
Men jag hoppas ni har en bra lördagskväll folk!:)
pussipuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0