gör vad ni vill men det rör mig inte i ryggen för fem öre.

godmorgon.

Trodde jag skulle få sova länge idag men kom på att man hade ju stalltjänst denna helg. Så man pallrade sig seg som en råtta till stallet vid 8 och släppte ut hästfisarna.
Och nu sitter jag och pluggar lite och tar tag i mitt liv.

Har smaskat i mig choklad både igår och idag men känner att nej,nu får det vara nog!
Jag ska vara så jäkla fitness inför studenten och beach '10 så nej bort med allt sånt skit.
Och igår blev det ju en promenad med Nina och det blir det idag också,härligt härligt!
Ska försöka motionera hästen också,har så dåligt samvete över att hon aldrig får ut och busa.
men jag har INGEN ork INGEN tid INGENTING!

meeeeen,nu ska jag ta itu med min äckligt jobbiga projektplan.
hejpa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0