you are an bad ass.

Alltså jag måste erkänna jag är lite småirriterad på en sak jag grubblat på i snart över en/två veckor.
Jag måste bara meddela detta till folket så de förstår:

Min studentskiva kommer äga plats på Göteborgs nation och temat är BAD ASS och biljetten kostar 80 kr.
Om ni tror att jag får ett x antal biljetter jag kan kasta runt till vilka jag vill så tro ni fel!
Vi har gjort så att Hanna är ansvarig för biljetter och om man vill ha så måste man betala henne först och sen få biljetter,ganska bra för då kan få få i princip hur många man vill.
MEN era seg apor,har ni bett mig fixa biljett?

nej det har ni inte och det är ytterst tråkigt. Så om ni dissar min studentskiva,ajajaj jag börjar gråta.
men om jag fick bestämma skulle jag bokstavligt talat släpa dit ALLA er,mina vackra vänner:)

Så kom igen köp en biljett,så svårt är det väl inte?

dessutom på FB, Hanna Bergen är den person ni kan kontakta ifall ni inte fixar via mig.

Puuss och kram.

ca8b6449c48a1.jpg YOU WISH YOU WERE THIS BADASS image by SHAWDAY88


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0