BAKIS.SE

Hej alla barn!

Igår fyllde jag år. Och då blev det party! Dock lite väl mycket party..
Hade en ganska värdelös dag tråkigt nog men när väl kvällen kom så var jag taggad på ferre!
Åkte till älsklings Maddis och där var det massa roliga folk och party för fulla muggar!
Nina lyckades fastna i snön på uppfarten men tur att grabbarna grus kunde hjälpa till!:)
Jag hade ialf mina sällskapsdamer Tove och Sara med mig, och det var askul! :)
Bra fest ialf, men efter en runda beer pong med Putte så var jag psykos i huvudet och gick ut och spydde.
Var så sjukt jäkla dum och la mig ner i snön(?) och låg där och frös tills Putte kom och hjälpte mig in! TACK!
Tillbringade sedan min tid på toan, as förbannad för typ ingenting och helt förlamad i kroppen. Det var verkligen as läskig känsla, allt kontakt mellan hjärna och kropp verkade som bortblåst! Förstår inte hur borta man kan bli, hade verkligen ingen realistisk uppfattning alls! Usch ucsh usch!

I allafall så har jag idag haft en sjuk sjuk dag! Jag har aldrig varit så bakis i hela mitt liv! Jag har aldrig spytt dagen efter, men gissa vad jag har gjort till 14.00 idag? asså, det har verkligen varit en jobbig dag..har ont i hela kroppen:(
Vid halv fyra kom jag till liv igen då jag och Tove smällde i oss en fet pizza med massa beasås på och liter av coca cola!

Tove åkte hem och jag och mami fixade stallet och efter det har jag druckit massa läsk och kollat på tv och nördat framför datan! Säger bara chatter med Gammelsmurfen blir bara galnare och galnare! Fast kul som fan är det! :D

Imorgon väntas jobb mellan 11-16 och efter det blir det häng på stan med Tovelove! Får dessutom lön imorn så såklart innebär det shopping och lite annat smått och gott! En beställning från Hööks ska också ske, det blir att skämma bort hästfisen denna månad det kan jag lova! :)

Godnatt iallfall!
PUSS!

du fattar verkligen inte, jag viiiiill precis lika mycket som dig men du är för feg för att göra nått!
kom igen kocken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0