Don't tell me the sky is the limit when there are footsteps on the moon.

Tjollahopp!

Idag har det varit en bra dag! Jag tillbringade den med fina vännen Hanno i staden och det var jättekul!:)
Vi shoppade lite, flummade och käkade på Barista och jag åt pannkisar! Astråkigt, ville äta sallad med kan inte än haha! ;/
Hade en evighetsjakt efter en transparent skjorta och efter att ha kollat i nästan varenda butik på stan så hittade vi en på Lindex, så jädra bra!
Och vi stabilaste tjejerna i staden haha, jag inne på Gina säger jag bara..fastnar i ena bordshyllan och slänger in huvudet i skyltarna haha! Och Hanna som snubblade hit och dit haha! KULIGT!
Hur som helst, detta var precis vad jag behövde.. Tack älsko!

Bussen hem var 10 min sen så jag tog 866an istället och den tog också lillebror hem så jag stack direkt till stallet med han i släptåg och hade sån jäkla tur så hästarna hade redan blivit insläppta. Underbart, var bara att mocka lite snabbt, packa höpåsar och byta täcke på fisen som behövdes göras!

Har efter det bara varit hemma och segat framför datan,och fick en jävla överraskning när jag kollade FB. Nån har facerapat mig!!! Och jag har ingen aning om vem fan det är! Det var ju verkligen inte jag som skrev " Åhh är så töjd efter gårdagens besök ;)"..Hände vid tolv tiden idag och då var ju jag på stan med Hanno, helt ovetandes! ( är inte reglerna för fb rape att folk ska vara inloggade och lyckats lämna datan bara sådär och inte att man bara loggar in på ens fb? Och liksom vem kan mitt lösen?
Jävla dilemma alltså...

och tro det eller ej men jag ska bädda ner mig i sängen nu och somna till en film! Är så sjukt trött alltså..
Och imorgon är det skola igen och det ska faktiskt bli askul! :)

PUSS OCH PUSS!


(Hanno & Jag @ Kalas i somras!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0