drunk from my hate, high of my love.

Shulululu!

Finns inte mycket och berätta förutom att jag idag sov aslänge och segade hemma sjuk som jag är! Helt värelöst och jag tackade nej till ett 8 timmars pass imorn vid Max, vid fyra mackarna, skulle fan aldrig orka det!
Fixade ialf stallet innan jag fixade till mig och drog till staden med Nina. Vi käkade kinamat och det var hur gott som helst! Dessutom i min lyckokaka stod det good things come to those who wait.

Vi fixade lite godis och dricka och drog på bio. Vi såg Due Date och den var fan as rolig hihi!:D
Jag lyckades också tappa ut allt godis på golvet och träffade dessutom Åsa som jag inte sett sen studenten!
Och jag och Nina körde dalmåls snack hela vägen hem och snackade om skotrar(?) haha och juste, hur mycket snack om killar som helst blev det! Eller jaa, Nina var såklart överglad över sin nya kärlek Oskis medan jag är alldeles knasig i huvudet av allt.
Fast blev ialf gladare idag och det var bara för en liten stunds snack på FB,helt sjukt egentligen.
Men helt seriöst jag blir fan galen på allt haha,allt bara snurrar i skallen.
Jag är bara så trött på att vara ensam..

Hur som helst, nu ska jag sova med min bebiskisse!
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0