hos dig är jag underbar.

Hallååå.

Nu är klockan efter tolv så nu fyller jag år!
Har fått några grattis kommentarer på FB redan, så himla kul!

Idag är det min dag, och den kommer äga! Är så grymt taggad på vad den här dagen har och erbjuda!
Det blir först stallet tdigt imorgon bitti och sedan blir det staden med fina flickor och kinamat, och éfter det blir det rööj all night long hos en barndomskompis som är bäst!

Hur som helst, denna fredagkväll har iallafall spenderats med Nina den fina och det var väldigt spontant! Trodde jag skulle spendera hela kvällen själv men nej då,visade sig att det fanns två vilsna själar i behov av sällskap. Och fyfan vad vi har spårat ikväll! Vi åkte till Gimo och köpte gottigott och hälsade på Ninas b-oy och sedan blev det Idol som alltid!
Blev en sockerkick och strax därefter låg vi och sjöng ikapp till Back street boys och Avril Lavinge låtar! Spårade grejer på FB om våra statusar och det är väl bara och erkänna liksom, jag är singel! Så himla tråkigt!

Ialf, vi gjorde det mest impulsiva vi kunde göra, och vi bokade biljetter till Idol finalen i Globen! Så sjukt jäkla kul det ska bli! det är verkligen något man kan stryka ifrån listan ( att göra innan man dör), idolfinal i Globen - CHECK!
OLLE<3

Men nu ska jag försöka lugna ner mig lite och sova! Vill vara pigg imorn, för då kör vi all in!
Hörs efter helgen!
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Nina

Men du är busig!! skriva på bloggen att jag har pojkvänn utan att det är officiellt på FB:D nu kommer jag och gör köttfärs!!<3

2010-11-13 @ 14:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0