how could it be alright?

Hej och hej och hej igen.

Jag heter Lollo och jag är helt cp i hjärnan och död i kroppen. Jag har denna helg spenderat tiden alldeles för mycket på jobbet och alldeles för lite i min säng! Har inte sovit mycket kan jag säga så here we go!

I fredags jobba jag natt från 00.30-04.30 och det var kul faktiskt,träffade Jennifer och Jessi en snabbis! Och sedan sov jag 3 timmar för att sen åka och jobba ett 7 timmars pass mellan 11.00- 18.30! Och seeen var jag hemma kl.20.00 och då var det bara att duscha o fixa sig för att åka till Jojjo för partyparty! Det var inte så många som kom men de som var där var awesome! Och jag var nykter, det ni! Fast det stoppade ju inte mig från att shakea loss och busa sönder med Jojjo!
Vi terrade stackars Elias flera ggr fastän han sov och hade feber och vi var bäst på att fixa pommes och pizza att käka tolv på natten! Kom hem och sov vid 01.30 ialf och då fick man massa knasiga sms av handbollskillar och sen dagen efter..var det bara att åka och jobba igen från 11.45-16.00! Astrött var man och ett ganska jobbigt pass med lite problem här och där..
Tove (alltså dagscheeefen) är ialf duktig ingen snack om saken!

När jag kom hem sen så var jag helt knasig i huvudet och mammi fixade stallet åt mig, så himla snällt! Pussade lite på Bollan ialf ( och hon ville inte ha mina minimorötter btw) och sen när jag kom hem var det bara maaat och Gossip Girl som väntade.

Och jag har dessutom kollat klart på Shrek 3 nu, och fy fan vad kul det är hihi! Alla filmer är ju såååå bra.
Hur som helst, imorgon är jag leeedig och då ska jag sovasovasova och på tisdag och onsdag blir det massa häng med Nina och lite skola inblandat också!

NATTINATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0