I dont want to hurt you,because what hurts you,hurts me more.

Vilket cp väder det varit idag! Usch.

Jag var alldeles för seg för att ta mig till skolan och vid tre tiden så kämpade jag mig ialf ut i snön och åkte och jobbade, ingen var direkt taggad på att jobba haha! Helt sjukt..Fick jobba över en liten stund och det gjorde att jag kom till alunda city vid halv nio och då hämtade Ninis upp mig och vi åkte hem till henne och käkade glass i hennes stooora nyyyya säng! Och pratade bara om boysboysboys såklart..

Är ialf hemma nu och har käkat lite risifrutti,tog typ en timme men men så är det! Tungan är ganska svullen och öm hihi;(
Imorgon är jag leeeedig hela dagen så då ska jag sova och hitta på något kul, får se vad som händer!
Meen jag har inget mer kul och berätta så...
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0