I was waiting for the longest time and then there you were, standing in front of me.

Alltså det är ju typ smärtans dag idag för mig eller något, aaaaj!
Piercade mig i tungan idag och det gjorde ganska ont, fast fan så nöjd jag är! :D
Och sen var jag i stallet alldeles nyss och tog in hästarna och ena primadonnan var as sur och pessade sig fram när jag höll i en annan häst så det slutade med att jag blev klämd i dörren av tjockishäst ett och två när de pressade sig in, fy fan vad ont det gjorde! Känner mig helt mos haha..

Anyway, jag och Nina lunchade ialf idag på stan och Nina shoppa loss hihi! Vi ville käka på Amazing Thai men de var smockat där och samma på Cupido så vi hamnade på Jalla Jalla istället!
Haha, något som är så jädra kul är när Nina och jag pratar, så är Nina typ "den vuxna" och jag den "lilla skitungen". Hon kan typ ord som konservativ och vart Singapore ligger och har koll på sake medans jag bara : chilla, keff, gitta, palla, backaråå!
hahah, vi är så knasiga tillsammans! lööööv it:)

En annan sak är att jag dampar loss på min lilla lilla data, jag kan inte stänga ner några internetsidor för då hakar hela datan upp sig och med hjälp av aktivitetsgrejen så startar den bara upp nya sidor så slutar man med att har 10 sidor uppe och man kan int lägga upp youtube eller bilder på bloggen för då hakar hela datan upp sig...
ASTRÅKIGT! fattar ingenting :(

Jag ska nu ialf försöka äta något men bara tanken på att jag måste skölja med koksalt sen gör mig inte så himla taggad på nått! Och sen måste jag gå ner och handla också egentligen, men palla, det är såååå fucking kallt ute! :(

Ska ialf bara tillbringa tiden nu framför min favvo serie Wildfire, hela säsong 1 är nerladdad och säsong 2 är på gång nu! Även fast jag sett skiten tuuuusen ggr så tröttnar jag aldrig! ;)

Hur som helst, pussssss.


i like you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0