Jag bär tyngden utav rymden ändå finns du i mitt hjärta.

Bro's b4 hoe's, aint that some piece of shit?
 
Ialf, idag så hade jag tänkt åka till skuulan men ingen tänkte åka dit så då var det bara att somna om, as härligt! Chillade hemma med kissekatterna som sprang runt överallt och sen så åkte jag till stallet (tidigt tyckte jag) men ändå hann det bli bajsmörkt innan jag red ut på min studsboll. Och sååååklart ska det dyka upp 5 rådjur så hon blir as nojjig och efter det så var det kört. Sparka bakut över en hel åker och galopperandes kom vi upp på vägen, jäkla heeest, alltid fullt ös! Hon gick och takta fram som en liten ihoptryckt boll ändå tillbaka till stallet och när jag körde voltarbete på volten så var det inget kul längre enligt henne...HM. Kan ju säga att det inte var den bästa ridturen!

Anyway, har sen dess haft Shrek maraton med lillebrorsan, askul haha!
"Drömmis" är ju ett jäkla bra smeknamn på Drömprinsen hahaha!

Och för allas information,mamma och pappa har kompiskväll typ och jag har inget sällskap överhuvudtaget. Bara chips och dipp som jag ska trycka i mig framför Idol snart. Och ikväll väntas det nattjobb mellan 00.30- 04.30. Jag är faktiskt grymt taggad haha! Har inte jobbat natt på typ 2 veckor och det är så mycket roligare eftersom man träffar stupfulla människor, alla störtsköna och babblar på om ingenting! Så jaadå, det här ska nog bli kul ändå!

Och även om jag kommer vara världens slitnaste tjej imorn så får jag ialf ha lite party för min grymma girlfriend Jojjo! Joodå imorn smäller det, det kommer bli en grym dag!

I allafall, jag ska ta en snabbis dusch innan Idol nu.
OLÉ OLÉ OLÉ OLÉ!
OLLE HEDBERG!


Gnite fellas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0