jag tror på duvan som vet vart den ska.

Det är så sjukt kallt i vårat hus så jag tror jag dör!
Önskade att nån sällskapsjuk person kunde värma mig..

Idag har jag i alla fall varit riktigt duktig och gått ut och gått i en timme med Nina och på eftermiddagen så åkte jag och red min hästfis. Barbacka på volten i 45 minuter! Har sån jäkla pain i mina muskler nu tack vare det eftersom jag inte ridit på två veckor typ!
Fast det var askul och Bollan gick skitfint. Var helt chockad men blev as glad av det hihi!

Och sen blev jag as sugen på att kolla på Göta Kanal 2, så det får det bli alldeles snart sen typ däcka?
Är astrött haha!

Dessutom så ska jag försöka börja med och träna nu och äta mer nyttigt, känner mig som ett jäkla fetto som springer omkring så fan 6 kg ska bort,sen är jag nöjd!
Återkommer när det skett någon större förändring...

För övrigt så vill jag att hela den här veckan ska bli spårad, så hör av er om ni vill hitta på något galet!
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0