jag var inte gjord för dessa dar,och dessa dar var inte gjorda för mig.

Halluuuuu.

Alltså jag är så sjukt oinspirerad på livet nu så det är ju helt sjukt! Jag brukar alltid vara överlycklig när det gäller min födelsedag men just nu men i år är det mer såhär..Jaha, OCH?
Och jag vet, jag är så jävla bra på att bara le och spela glad och låta allt annat skit tryckas ner till tårna. Mitt sätt att leva på sen jag var 10 år typ.

Ialf idag sov jag till 12 och sedan kollade jag på (500) days of summer med en sovande katt på magen och sen så vid halv fem fick jag mitt hål i tanden fixad hos tandläkaren. Han visade mig en assmart grej jag kan använda mellan mina tänder i överkäken. Har ju en metall tråd bakom mina tänder där och då kan man ju inte använda tandtråd när den sitter där, fast med den där lilla grejen han visade mig så går det asbra! Blev typ jätteglad av det hihi.
Stressade sedan in och handlade lite och sen vidare mot stallet och ta in hästar,springa iväg till Granngården 15 min innan de stängde och köpa broddar,sen stå och skruva i skiten (tog tog jag bara 2 i varje sko nu, så sätter jag i resten imorn eller nått).

Btw jag hade världens äckligaste känsla efter tandläkaren, jag var bedövad i näsan! Han krydda på med bedövningen så det satte sig ända upp i näsan, så sjukt konstigt det var! Kändes helt cp haha(:

Ialf resten av kvällen så ska jag bara vila under fleecefiltar och kolla på film. Ska ha Sex and the city movie maraton(1 & 2) med mig själv och en massa gottigott.

Later people!

för exakt en vecka sen,var en av bästa kvällarna på länge.
Nu idag...fan vad ensamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0