just what I need.

Well, vad kan man säga?

Gårdagen var as bra. Jag åkte in till staden och käkade med Sara Tove och Jennifer en stund på donken, träffade dessutom Victor en snabbis där! Sedan blev det jobb mellan 16-20.15 och det gick väl sådär. Inte en superbra insats men men,did my job and then got the hell out of there!
Gick sedan med Hanno till Red Room och festade till det rejält. Alltså shit vad mkt dricka det blev! Var så jäkla kul! Precis vad jag behövde liksom, alkoholkväll med vänner!
4 grabbar gjorde oss sällskap också och vi diskuterade piercingar och tattueringar och spelade på maskinerna och hade limbo tävling och dansade på bardisken!
Vi drack massa goda drinkar made by Ali och breezer och shottade alldeles för mycket så när vi gick därifrån sen var vi ju långt ifrån nyktra hihi!
Jag mitt smart ass missade bussen så inatt sov jag i Nyby med Hanno och Mogge!

Nu är jag ialf hemma och seg som en råtta. Ska nu bara sóva en stund och kolla på film, sånt himla tråkväder idag ju!
Vet inte vad som händer ikväll men är sugen på bio..
Anyway, hör av er om något kul händer!

PUSS & KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0