like I would want anybody else?

Hallååååå.

Har haft en riktigt nice dag idag. Men var astrött när jag vaknade för hade båda katterna i min säng inatt och det var ganska ovant att dela täcken med två hårbollar. Dessutom vaknade jag upp med världens träningsvärk, fy fan säger jag bara!
Ialf så fixade jag stallet snabbt och sen åkte jag med lillebror in till staden och kollade på bio.
Vi såg The Last Airbender 3D, och den var riktigt bra! Fast 3D:n söög, så det var ganska tråkigt..
Vi höll också på att garva ihjäl oss när vi skulle gå över den gröna bron vid ån. Hängde massa fina pappersfiskar som lyste på linor där så vi bah: åh va fint lalala och precis när vi går över så säger en röst : ABORRE.
Haha, man blev förfan asrädd!
När vi gick över efter bion så kommer rösten igen : ÖRING.
Haha, så jävla kul vi höll på att garva sönder oss!

Anyway, kom hem till nio och i lagom tid till Desperate och Cougar så kikade på det och efter det så var jag as duktig och städade mitt rum och bäddade om sängen!
Ska dessutom kolla på bartenderskolan och paradise som jag spelat in!:)

Och jag har klädpanik inför morgondagens utgång. Vad faaen ska man ha på sig?
Aja. Godnatt!

han bara är för jävla fin. shit!♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0